Sebevědomý prodej | Jak poznat a reagovat na zákazníkova nákupní kritéria

V pátek 16.10.2015 se sešla na semináři Sebevědomý prodej | Jak poznat a reagovat na zákazníkova nákupní kritéria naprosto dokonalá skupina. Všechny nás spojuje, že se prodejci stáváme, protože rozvíjíme svůj vlastní byznys. A jsme tím úspěšnější, čím víc nás to baví.
Dále jsme se shodli na tom, že:
1. se opravdu vyplatí zákazníkovi hodně dobře naslouchat,
2. pokud vím, jaké informace jsou pro mě jako pro prodejce klíčové, tak se mi naslouchá lépe,
3. je zajímavé slyšet, jak k prodeji přistupují ostatní, a že v tom nejsme sami,
4.o prodeje toho již hodně víme, ale v praxi toho používáme minimum. A proto je fajn, si to připomenout a doplnit o další informace,
5. praktická cvičení nám ukázala, kde nás tlačí bota
Nechci vás obrat o tento zážitek naživo, proto přijďte 25.11. na celodenní workshop a buďte při prodeji silnější v kramflecích.

Pro více informací o semináři Sebevědomý prodej | Jak poznat a reagovat na zákazníkova nákupní kritéria  klikněte na odkaz.

Komentáře