
Provozujeme školu koučinku, ve které vychováváme profesionální kouče, připravujeme programy pro firmy na rozvoj dovedností leadershipu u manažerů. Nově jsme na trh uvedli unikátní koncept pro rozvoj seniorních a top manažerů i jejich týmů, NL Pool koučů.
Jsme průvodci na cestě ke změně. Naše služby nabízíme od roku 2008, máme programy akreditované u ICF (Mezinárodní federace koučů) a zakládáme si na prvotřídní kvalitě. Zde se můžete seznámit s našim interním i externím týmem.
Do menšího přátelského prostředí prestižní vzdělávací firmy NeuroLeadership s.r.o. hledáme kreativního a proaktivního profesionála/profesionálku.
Rozšířujeme péči o současné i budoucí klienty a potřebuje podpořit s pilotním provozem a fungováním nové služby.
Pozice je vhodná pro profesionála, který má zájem o pozici odpovídající 0,5 pracovnímu úvazku (20 hodin týdně) flexibilně rozloženému v průběhu dne i pracovního týdne. Výkon práce je podle Vašich preferencí možný čistě formou home-office nebo kombinace home-office a kancelář (Plzeňská ul., Praha 5).
Cílovou skupinou našich sdělení jsou jednotlivci, kteří se chtějí stát profesionálními kouči, nebo využívat koučovací dovednosti ve své manažerské praxi. Druhou cílovou skupinou jsou lidé ve firmách, kteří jsou zodpovědní za rozvoj leadershipu a osobnostní rozvoj manažerů a top-manažerů.
SPECIALISTA PÉČE O KLIENTY
Co bude Vaší agendou
- Průběžně zpracovávat tzv. leady.
Leadem označujeme přihlášeného účastníka na některý z našich eventů, většinou se jedná o online webináře či Masterclass.- Vyhodnocení a rozhodnutí, zda klientovi telefonovat na základě informací v CRM.
- Telefonát, jehož cílem je zjistit potřeby lidí, kteří k nám touto cestou přicházejí a poskytnout jim možnost konzultace s Manažerkou péče o klienty nebo s Delivery manažerkou.
- Odeslání doplňujících informací či podkladů, pokud toto vyplyne z hovoru.
- Stručný, ale precizní záznam do CRM o provedeném hovoru
- Spolupráce s Manažerkou péče o klienty a Delivery manažerkou.
- Předávání informací o klientech, kteří si vyžádali specifické informace.
- Plánování konzultací v návaznosti na zájmu klienta.
- Vyhodnocování, co se v péči o budoucí klienty daří a hledání možností, jak službu vylepšit.
Jaké znalosti a dovednosti jsou nutné k úspěšnému zvládnutí pozice
-
Telefonická komunikace Vám dělá radost.
-
Jste asertivní a umíte si telefonní hovor řídit na základě domluvené struktury a citu pro energii a nastavení klienta.
-
Máte pokročilé komunikační dovednosti.
-
Na uživatelské úrovni jste (po zaškolení) schopni pracovat v CRM.
-
Neváháte přijít s proaktivními návrhy a podněty.
-
Umíte si řídit svůj čas a efektivně zorganizovat práci.
-
Nevadí Vám změny a těší Vás být součástí nového projektu.
Nabízíme Vám
- Jistotu a dlouhodobou spolupráciJsme na trhu od roku 2008. Spoustu jsme toho již dokázali a máme další zajímavé plány.
- Odpovídající mzdové ohodnocení, 5 týdnů dovolené.U nás přesně víte, co od Vás očekáváme a co za to dostanete. Výše vašeho nástupního platu se odvíjí od toho, jaké zkušenosti a dovednosti z vaší dosavadní praxe u nás můžete využít.
- Přátelský pracovní kolektiv, férové a vstřícné jednání.Chceme, abyste byli úspěšní hned od začátku. Předáme Vám všechny naše znalostí a zkušeností.
- Práci z domova nebo z kanceláře v moderním business centru na Smíchově
- Nové zkušenosti a zážitky, kariérní a osobnostní rozvoj.

Kontakt